Projekt Lumberhill najlepszy na międzynarodowych targach

Projekt Lumberhill najlepszy na międzynarodowych targach

Sukces na Game Access ’18 w Brnie. Zespół 2BIGO zdobył nagrodę publiczności za swoją grę LUMBERHILL.

Owieczki zdobyły publiczność

Prowadzenie owiec do zagrody, dostarczanie drewna do tartaku i walka z żywiołami – gra Lumberhill cieszyła się ogromnym zainteresowaniem uczestników konferencji Game Access ’18. Chętnych do sprawdzenia swoich możliwości było wielu, szczególnie że gra opiera się na współpracy maksymalnie czterech graczy. Stoisko przygotowane podczas konferencji przez dwa dni tętniło życiem. Zespół 2BIGO przygotował na targi wersję pre-alpha zdobywając nią uznanie grających.

Aktualnie projekt Lumberhill jest w trakcie programu akceleracyjnego. Tworzący go zespół prowadzony jest przez mentora, otrzymuje również wsparcie szkoleniowe i wyjazdowe. Zespół poszukuje wydawcy swojego pomysłu.

Projekty szukają wydawców

Na stoisku ARP Games podczas targów w Brnie prezentowało się jeszcze siedem innych projektów akcelerowanych przez ARP Games:

– Weakless (Cube.ish sp. z o.o.)

– Hexiles (Cindermoon Games sp. z o.o.)

– Dreamo (zespół Hypnotic Ants)

– Ibuki West (zespół: Pool Studio)

– White Peony (zespół Pillow Talk)

– The Way Back (Alarauna Studio)

– In and Out (zespół UnderDogz)

Zespoły prezentowały gry pre-alpha, dzięki czemu zebrały wiele informacji zwrotnych dotyczących funkcjonowania gry. Udział w targach pomógł im znacznie przyspieszyć prace nad projektem oraz zdobyć nowe kontakty. Game Access ’18 to kolejna edycja międzynarodowego wydarzenia branży gameingowej. Uczestniczyło w nim ponad tysiąc osób. Swoje gry prezentowało ponad 60 teamów. Nie brakowało konferencji, spotkań i konkursów.

ARP Games wspiera start-up’y

Projekt Lumberhill to jeden z dziesięciu projektów, które aktualnie realizują I etap III edycji programu ARP Games. Dla rozpoczynających swoją przygodę w branży młodych zespołów jest to możliwość nie tylko zaprezentowania swojej gry szerszej publiczności, ale przede wszystkim dopracowania jej na najbardziej zaniedbanych polach. Program umożliwia udział w branżowych wydarzeniach, podczas których spotykają się najwyższej klasy specjaliści w branży gier wideo. Zespoły przygotowują z jednej strony produkt, z drugiej uczą się podstaw zakładania spółek, prowadzenia prezentacji biznesowych i skutecznych wystąpień publicznych. Wszystko to składa się na większe powodzenie ich gry na rynku.